Garantie & klachten
Een product beschadigd, wat nu?
Ik doe altijd mijn uiterste best om de producten in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Als een product beschadigd bij je is aangekomen, mail me dan. Geef een beschrijving van wat er is beschadigd en stuur een foto van de beschadiging mee. Wij zoeken samen met jou naar de beste oplossing voor het probleem.
Er klopt iets niet met mijn bestelling. Hoe los ik dit op?
Eigenlijk zou dit niet kunnen gebeuren, omdat ik je altijd een foto stuur van het eindresultaat voordat ik het verzend. Hier heb je nog de kans om iets te wijzigen voordat het wordt verzonden.
Heb je toch een verkeerde kleur, maat of variant van een artikel ontvangen, neem dan direct contact met me op. Samen kijken we hoe we dit zo goed en snel als mogelijk kunnen oplossen.
Ik heb helaas een klacht.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Het werkt het beste om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar tbytcadeautjes@gmail.com. Ik probeer het altijd met je op te lossen!